آخرین اخبار

بهر‌ه‌برداری از ۱۰ کیلومتر بهسازی آسفالت قلعه‌رئیسی به دهدشت

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ۱۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت قلعه رئیسی به دهدشت افتتاح شد.

اشتراک گذاری
17 بهمن 1402
کد مطلب : 11707

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از دهدشت؛ باحضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی ۱۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت قلعه رئیسی به دهدشت افتتاح شد. 

حسین پور قندعلی سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این افتتاح در گفت وگو با خبرنگار فارس در دهدشت گفت:امروز شاهد افتتاحیه پروژه ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت قلعه رئیسی به قلعه دختر بودیم که به نیابت از تقریباً ۷۷ کیلومتر روکش آسفالت جاده ای شهرستان کهگیلویه با اعتبار افزون بر ۹۵ میلیارد تومان اجرا شد. 

وی با بیان اینکه خدمات آن در اختیار مردم این بخش قرار گرفته، افزود: ادامه این پروژه را به طول ۵ کیلومتر با اعتبار افزون بر ۱۰ میلیارد تومان در دستور کار داریم.

حسین پور قندعلی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات و هم‌چنین ابلاغ اعتبارات در ادامه این روکش ها تا شهر قلعه رئیسی و همچنین بخش دیشموک پروژه ها را ادامه دهیم.

پایان پیام/ 



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =